Hoi allemaal,

Ik ben Luc Anthonissen, meester Luc.

Onze school is voor mij een levensbron waar ik via mijn wortels het Groeiende Leven mag proeven en waardoor ik zelf mag groeien.

Ik reisde als peuter tussen de kinderen in de klas bij zuster Germana, via de Jongensschool in Wuustwezel, naar de school van Meester Toon hier in Sterbos.

Dat ik nu al enkele jaren in zijn voetstappen mag treden vervult mij met trots en grote dankbaarheid.

Directeur zijn van een fijne school, een Dialoogschool, is een moeilijke maar zeer mooie opdracht… Met een team in beweging blijven in onze mooie wereld die blijft veranderen is een belangrijke taak. Het (W)onderwijs is boeiend en laat ons vol verwondering naar het Leven kijken en handelen.

“Druppelend komen kinderen binnen in onze school, onze kinderen. Zij vloeien naar de zee van de Toekomst.”

directie@vbssterbos.be