Huren van onze refter

Onze refter kan gehuurd worden voor:

– babyborrels
– communiefeesten
– verjaardagsfeestjes
– …
Er mogen geen fuiven worden gegeven.

Beschikbaarheid (kalender)

Bekijk onze kalender voor beschikbare data. Tijdens de schooluren is de refter uiteraard niet beschikbaar.

Voor reservatie mailen naar administratie@vbssterbos.be

Klik hier voor de kalender

Welk keukenmateriaal is er beschikbaar in de refter? Klik hier voor een overzichtslijst.

Huurders- en gebruiksvoorwaarden

A. Kosten

De prijs bedraagt:

• Huur: € 150
  • Poets: € 50
  • Waarborg: € 50

Het totale bedrag van € 250 wordt betaald op rekeningnummer: Fintro BE61 1430 8702 0017.  Na betaling is de reservatie definitief.

B. Waarborg
Er wordt een waarborg betaald van: € 50.  Dit bedrag wordt teruggestort bij het terugbezorgen van de sleutel (en nazicht van de gebruikte lokalen).  Wanneer er bij nazicht servies ontbreekt zal een bedrag van de waarborg ingehouden worden (wijnglas 3 €, bord 2 €, koffietas + bordje 1,5 €, …)

C. Sleutel
De sleutel kan tijdens de schooluren opgehaald worden op school bij Luc Anthonissen (Tel: 03/669.72.17) en na de schooluren bij Tin Herremans (Tel: 0477/31.71.43), Kalmthoutse Steenweg 153, 2990 Wuustwezel.

D. Ruimtes + gebruik
Alle gebruikers van de zaal dienen zelf te zorgen voor dranken.

In het gebouw mogen enkel de refterzaal, de keuken, de berging van de refterzaal en de toiletten betreden worden. Toestellen en technische installaties mogen gebruikt zoals voorgeschreven in de gelamineerde handleidingen.

Buiten het gebouw mag op de speelplaats gespeeld worden, een springkasteel gezet, een terras gecreëerd. Er worden echter geen vuurkorven/vuurwerk gebruikt.
Er geldt een algemeen rookverbod.
Gelieve rekening met de buren te houden en dit zeker na 22 uur (privacy respecteren: geen geluidsoverlast, ramen sluiten,…).
De speelplaats is geen parking. Er kan geparkeerd worden voor het Wijkhuis en de lokalen van Jeugdster.
De zalen en speelplaats worden steeds in dezelfde staat achtergelaten zoals de huurder ze gevonden heeft.  Eventuele herstellingswerken worden aangerekend.

D.1. Refterzaal

D.1.1. Er mag niets aan deuren, muren, ramen, plafond, kasten opgehangen of gekleefd worden.

D.1.2. Stoelen en tafels mogen herschikt worden maar worden na het feest terug op de oorspronkelijke plaats gezet (zie schema/foto in het lokaal). Stoelen en tafels worden proper achter gelaten. De stoelen staan op de tafels.

D.1.3. De projector en scherm, de muziekinstallatie mogen niet gebruikt worden. De huurders brengen eigen materiaal mee.

D.1.4. Gourmet, raclette, fondue, … zijn niet toegelaten.

D.1.5. Het maximum aantal toegelaten personen bedraagt 120.

D.2. Keuken

D.2.1. De vaatwasmachine, oven, microgolfoven, koelinstallatie, fornuis, percolator, mogen gebruikt worden. (Dit enkel zoals voorgeschreven in de gelamineerde handleidingen.)

D.2.2. Het bestek, tassen, borden worden na gebruik proper en netjes terug geplaatst zoals binnen in de kastdeuren te vinden via schema’s / foto’s.

D.2.3. Handdoeken en afruimdoeken zijn door de gebruiker zelf mee te brengen.

D.3. Poetsen

Alle gebruikte installaties in de keuken, tafels en stoelen worden gepoetst (dit is: met water en detergent gereinigd).

Ivm de koelinstallatie: met water en detergent poetsen en de deuren open laten staan.

I.v.m. de vaatwasmachine: deze wordt gepoetst zoals beschreven in de handleiding. Na gebruik is het naspoelen en het verwijderen van het water uit de vaatwasmachine noodzakelijk.
De vloeren in alle lokalen worden schoongeveegd.  De lokalen dienen voor 8 u. ’s morgens volgend op de activiteit opgeruimd te zijn.  De 50 EUR die verplicht betaald dient te worden dient voor de resterende opkuis (dweilen alle vloeren, wc’s poetsen, …).

D.4. Afval
Afval, van welke aard ook, wordt opgeruimd en meegenomen.  Voorzie dus zelf genoeg vuilzakken.